27 aug. 2010

Svårt som busen ju...

O få rätt tid, ska ligga runt 1.50 tänkte jag då
rakbanan jag är på är lite mer krävande än den
på Färjestad...men uj vad svårt o veta hur fort
man ska köra...tyvärr så syns inte pinnarna
efter ordning, så när man väl fick syn på en pinne
var det bara o hoppas att man skulle se nästa oxå..

men tillslut fick jag till det, körde tom 40 tempo
i 100m..inte jättefort, men han har ju faktiskt
varit behandlad...o jag tyckte att det gick undan..

När jag kom åter var det stretching o kolla skor,
o är jag förvånad över att 3 söm har börjat att
krypa ur ena bakskon som tur var...men är hål
såpass så måste sätta i sömen längre upp när det
åtgärdas...suck..varför vill det aldrig bara flyta på..
jag ska ju träna igång nu ju...o sko kan jag inte själv..

Men får nog hjälp vad det lider...får se vem som kan
först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar