28 nov. 2011

Lite uppdatering...

Söndagen efter behandlingen körde jag en sväng,
pigg skritt som alltid..skönt..
Emilia gjorde premiärridturen efter att hon flög
av mitt under veckan..han ville helst inte gå ifrån
mig, men då hon hade med en kompis lurade jag
in dem på en skogsväg o de kom hela tillbaka.

I lördags så bar det iväg till rakbanan, Malin
testade han, fick sällskap av ett annat kallblod,
kanon..han kändes mer harmonisk än när han
har sprungit med varmblod, han är lite försiktig
med vänster bak, men inte så att han ser halt ut,
så får väll hoppas på gudskelov att det inte är ngt
allvarligt där..tränar på lite lungt så får jag se vad
Caroline säger nästa gång hon kommer...

Söndag körde jag han lungt hemma...på onsdag
hoppas jag kunna rida en lugn tur, men det vet
man ju aldrig vad Leiken tycker om det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar