4 okt. 2012

Snabbjobb...



Joakim fick vackert följa med till Färjestad.
Han tyckte att det var VÄLDIGT långt från
a-stallen o till rakbanan...men det är klart med
de korta benen....skötte sig ändå helt ok.

Leiken var inte sämre än sist iaf, fick jag till svar
från kusken när han kom tebax, vad han nu mena
med det.

Puls efter 10 minuter 74.

Hoppas nu att allt går i stöpet, för då ska vi
iväg till ridhuset imorrn bitti..upp med tuppen
igen alltså..i våra ögon sett iaf ;)

Leiken kommer att få stå inne tills vi kommer,
då hans ben inte är det finaste man ser när han
har varit ute i hagen..har väll torkat under natten
så att man kan borsta bort det. Igår så körde jag
han och lita på att jag körde genom ALLA vattenpölar
jag kunde hitta..o han var jättefin om benen imorse.

Får se om han vill gå på transporten imorrn,
idag fick jag ta det långa repet då han går åt
sidan ibland, men gick på inom ngr minuter och
det får väll vara ok..

(korten är tagna för ngn månad sen hos Malin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar