11 nov. 2012

Sen sist så har det varit lite hårdare träning...
Eller ungefär som sig bör, men har inte kunnat skriva
då vårat internet har varit o är lite kasst.
 
Men iaf...
 
I onsdags körde Johannes åt mig, 5 vändor på en tung
rakbana..Jag tyckte att han såg rak o fin ut, men kusken
tyckte att han inte gått framåt sen sist..men att han var
PIGGARE denna gången, hur nu det går ihop vet jag
inte men det blir nog bra...
 
Vilade i 2 dagar, sen körde jag hemmavid lite tuffare
på lördagen i backen..svett var han.

Idag då så åkte vi till ridhuset där Emilia red lite
volter, serpentiner och över bommar, barbacka
så nöjde oss med skritt. Sen löslongerade vi lite
men han envisades med att komma in till oss så
blev inte så länge.

Får se om jag får ngn till o köra på tisdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar