23 mars 2013

Jättenöjd

Léiken gick ju ett banjobb i onsdags, 1640m
de första 500 gick det 40 tempo, sen fick
kusken släppa klockan o hålla i sig då Leiken
var PIGG....

Jag körde ett varv på skogsbanan efter han
var klar o jorå, det fanns en del spring i benen
kvar på han...

Så då vart inte valet så svårt idag då släpet
är utlånat imorrn att åka in till rakbanan idag
efter jobbet...

Emilia o Lina var med o hjälpte mig iväg
körde 2 varv på skogsbanan (a 2,5km)
första varvet gick på 5.14...han låg på rätt
bra..lite lugnare nästa..

4 vändor på rakbanan, då han låg runt 30 tempo
på hemvägen o 40 åt andra hållet...Emilia fick
ta över o köra den 5e o sista, joggade han ner i
skogen o skrittade ett tag runt hagarna..måste
få lite nervarvninig oxå...

kände mig jättenöjd med han...så nu har jag ett
tänkt datum för kval...men får se om det blir som
jag tänkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar