29 juli 2010

Beslutångest så hälften hade varit nog...

Eftersom det har regnat en hel del idag,
så visste jag inte riktigt om jag skulle ta
mig över på gräsvägen som jag måste gå
för att ta mig till rakbanan...så det var inte
förrän jag nästan var där som jag bestämde
att det var lika bra att ta tjuren vid hornen
o bege sig...o det gick vägen som tur var,
inget dike där inte...

Är väll en 3 km till en skogsslinga som man
kan värma upp på, som är 3,6km fram o åter.
Pigg o alert...

Sen fick Emilia som var med hoppa ur när jag
körde 8 intervaller som man kör på i 400m av 600m
Men Leiken axar rätt snabbt så han springer nog
på närmare 500 tänker jag..för detta med att stanna
är ju inte kul...Pigg o fin...ingen chek, så satt bara
o höll igen han så att det inte skulle gå för fort, var
först 7e intervallen som han började o sakta ner lite
så jag slapp sitta o hålla i för glatta livet...men det ä kul.

Hem o stretcha o in i boxen för att få kvällsmat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar