13 sep. 2010

Sandbanan idag...

O testade ett nytt upplägg, o Leiken förstod direkt..

Värmde upp i 3 varv (a 1.3km) sen har jag 1.5km dit oxå.
Sen vände jag på ett ställe där jag brukar byta varv o öka
lite, o jorå han var med på noterna...sen däremot när jag 2
kurvor senare vände han tillbaka blev han lite fundersam
men när jag smackade på så ökade han igen..vände på samma
ställe igen o hann nästan inte runt förrän han ökade farten..

VILKEN KILLE jag har...gjorde 3 sådana vändor innan jag
travade av ett varv med skritt i backen som är väldigt
mycke sand o ingen ordning alls i...men skritta är bra..

Nu kommer Niklas o skor om fram imorrn, vila även
onsdag, sen blir det rakbanan på torsdag...sen får vi
se om Sofie hinner o rida på lördag, annars tar jag en
körtur på söndag....snabbjobb på måndag...underbart
att vara igång igen o få planera o planera för ett lopp..

Tror o hoppas att han ska komma med där jag har
anmält, men man vet aldrig, kanske finns hästar som
har ruvat på poäng o kommer nu...ingen som vet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar