20 sep. 2010

Snabbjobb....

O vad kul det var...
Malin körde en lugn första vända
för att sedan hålla sig i 45 tempo i 4 vändor.
den sista vändan smackade hon på han
o tittade sen efter 200meter på klockan
det gick under 30, o hon bara satt o åkte..
Min lille prins det...
Malin var såååå nöjd, hon riktigt sken...
Duschade han med schampo, även i svans
o man idag, får se om det är fint till på fredag.
Väl hemma vart det till o stretcha lite sen
fick han välförtjänt mat när Max hade kommit in.
Jag är ju lite nyfiken av mig så gick ut på FÄrjestads hemsida
för att kolla om han var något tippad, men döm om min
förvåning då han är sist tippad av hästarna i loppet, inte
ens spetsfavorit var han..hmmm hur tänkte de där.
Men ingen är gladare än jag, för det är från underläge som
han brukar göra de bästa loppen..o han känns grymt fin..
Sen får man ju se om han blivit nog tränad de här veckorna
som han har varit borta från tävlingsbanan..men är han som
efter sist då han blev behandlad så är han nog bland de 3..
För tyvärr var han inte fräsch de 2 sista starterna, men blir
så att man kollar o tror att det är annat än hältor innan man ger
sig iväg..någongång kanske man lär sig;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar