21 apr. 2011

SKit skit....

Igår så körde Malin 2 heat på rundbanan,
tycker inte om att va där, ,men måste ju ändra
ngt i träningen o får börja o se...1.50 körde
hon i bakvarv då hon var själv på banan...
sen hade det kommit ngr till tills hon hade
skrittat en 10 min, så körde 2140 m till
i 39 tempo, 35 sista 200, när jag hade
selat av låg han på 74 i puls, efter duschen
57...tror att det var rätt ok...Såg kanonfin
ut.....
Ulla min "mentor" vad gäller vad man kan
ge för olika medel för olika saker var där o
kikade, hon fick till sig att han överbelastar
höger bak, där som caroline behandlade sist
så det visste jag ju....vad samspelta de är..
Så jag ska massera o använda heat lotion där,
sen försöka o klättra o kanske rida lite mer...

Idag då...
Som jag befarade så kom INTE Leiken med
i loppet som jag så gärna ville komma med
i...SUCK Suck dubbelsuck...

Men bara pån igen, får väll anmäla till Bjerke
o så fast jag helst inte vill...men måste ju komma
med för att se om den där halssaken fungerar...

Kan ju bli redigt kul...men måste ju som sagt var
komma med i lopp för att visa...

Har anmält till ett amatörlopp i Romme, men
smäller nog till o blir många som anmäler dit
med, men måste ju prova, blir dock kuskbyte
då Malin har lovat bort sig till Årjäng då.

Idag har jag o Emilia ridit Leiken, en skrittur
men måste ju börja o bygga upp självförtroendet
ngn stans o detta blir nog bra..för Leiken måste
bygga upp sig baki...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar