6 apr. 2011

Snabbjobb...

Åkte in så snart som jag hade släppt av Joakim Selade på o då Malin skulle bli lite sen, fick jag hjälp med att komma ur boxen me speedcarden o upp ..har ju inte rätta knixen, men det kommer väll kanske..körde 2 varv på skogsbanan...försökte få tag på Malin men hon satt på möte, så körde rakbanan upp o ner...utan chek, men han bärde upp sig riktigt bra... Kom en tjej o snäste att man inte ska köra på rakbanan, det stod en varning för hål typ vid kanten på ingången, men det tog jag som att det var hål DÄR men verkade som att det var menat att varna för HELA rakbanan, suck... Tillslut så kom Malin, hon körde ngt bakvarv på banan, sen vart det 2140 i 40tempo, utan chek, så jag tyckte att det såg väldigt ofräscht ut, men han är ju i behov av det o han galopperade ju inte...men det stärker han väll förhoppningsvis..han fick den under hakan oxå, han accepterade den, men var ju inte de farterna att han skulle pulla nu, o gick ju själv oxå, så får testa i ett par lopp innan jag införskaffar en...men liten o nätt var den iaf..skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar