30 dec. 2009

Är ngn mening med allt..

Har dock inte kommit på dagens mening..
Jag tittade på telefonen av en slump imorse
när jag skulle gå upp. Har på ljudlöst.
Det ringde ett okänt mobilnr och
sån tur var hann jag svara..ringer sällan
upp nummer jag inte känner igen.
Det var Malins pojkvän som ringde,
o då förstod jag ju rätt snabbt att allt
inte stod rätt till:(
O så var det oxå..Malin hade åkt in
på sjukhuset för undersökning...så
skulle jag iväg fick jag ju skynda mig
o få tag på en annan kusk.
Men det var ju inte största problemet..
jag har inte en aning om vart Bjerke ligger.
O är för feg för att dra iväg i halkan o kylan
själv...så efter att jag kollat med ngr kuskar
som jag hade kunnat plockat upp efter vägen
så ringde jag o strök mig...
En kusk sa att om jag hade ringt en timme
tidigare så¨hade han kunnat följa med, men då
visste jag ju inte om det..suck..men jag hörde
med han ang nästa onsdag om inte Malin är
på benen då..o jo..då körde han jättegärna
"för det är ju en jättefin häst"
Tror ni att den värmde lr???? JO.
Lite synd på ikväll bara, då det är 1640m
Leiken har ju inte gått det än, o de andra
hade mest tider på 1640 som Leiken haft
på 2140...men det är ngn mening med allt
o huvudsaken är att Malin blir bra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar