16 dec. 2009

Han slutar aldrig att förvåna mig:)

Vilken kanonkille jag har...
Han förstod PRECIS hur man
skulle göra när startbilen släppte
fältet..varken den invändigt eller
någon utvändigt hade en suck att ta
hand om ledningen..kanonsnabb.
O Malin körde inte ens på honom..
bara åkte, det gick 1.27 första 500,
o 1.28 första tusen..Jag anade
att han pullade för en kom upp
rätt snabbt o tryckte på för att
komma ner i rygg..o ack så rätt
jag hade...så jag gav ju upp
om segern rätt tidigt..sista rakan såg det
ut som att han gav upp, o resten kom ikapp..
men när han sen gick in i svängen så tog han
i igen o var en längd framför dem..
Men Momarkens upplopp är lååångt.
Så när Malin ryckte Norsken 100m kvar
så stumnade han o blev 4a...32.9 vart tiden.
Malin funderade lite efter loppet o insåg att
han nog inte blev trött, han bara sket i o
springa när han inte såg hästarna längre..
Var lika sist i Romme, då kom det en invändigt
o en utvändigt som han inte såg...
så där fick jag för att jag köpte en sådan..
men kanske går att använda omvänt ngngång.
Ska dock köra utan nästa gång o se om han
går ÄNDA in i mål...om vi kommer med dvs,
Men då är det mycke pengar o springa om
så jag hoppas att poängen räcker.
för nu försvann en del poäng då det var hans
1a plats som rök..men han ligger ju på 500+
tror jag...har inte hunnit o kolla än.

2 kommentarer:

  1. Duktig pöjk. Gjorde vad han skulle och fick norska pengar med sig hem. Klart godkännt.!!!!/Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det godkännt..han går som tåget..hoppas att det går bra för er i nästa start../cissi

    SvaraRadera