24 feb. 2010

Efterjogg

Han var inte lika framåt som han brukar,
men fick inte hela lunchransonen innan vi
begav oss ut, så var nog lite putt...Travade
det vi skulle iaf..sprang fint så får väll glädjas
åt det:)

Har en spade i vagnen nuförtiden, så att jag
kan hoppa ur o ta bort ifall han skiter, o jorå,
det var bara att inviga idag...o han stod still tills
jag var färdig o satt i kärran igen..hade blivit ngn km
o gå hem annars...När jag skulle hoppa i när vi skulle
iväg däremot var det lite sisådär, lyckades o sätta
foten på spaden så om jag inte har ont i höften
imorrn så vet jag inte vad...

När vi kom hem så stretschade jag benen på han,
sen skulle jag göra töjövning när han ska ta godis
mellan benen, jomen det var ju en himla bra ide
o ta en liten fjantig godis som man köper i påse..
Han ville så gärna ha biten så han bet mig i handen
gick inte hål som tur var o har inte ont nu efter,
ÄN iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar