29 mars 2010

Jättefin idag....

Men det brukar han ju vara hemmavid.
Blir ju inga farter att prata om..

Har fått en anonym kommentar,
lägger inte ut dem då jag tycker att
man kan stå för vad man skriver..

Men kan svara på det ändå..
Jag tyckte inte heller att han
såg jättefin ut i värmningen,
men han kan vara lite hipp o happ.
O jag hörde med Malin om hon tyckte
att det var väldigt illa, men hon tyckte
att det var fullt körbart...litar på min kusk.

Sen vet jag inte om jag tyckte att
han såg värre ut än vanligt i loppet..
Borde inte veterinären rapporterat han
om det varit så illa som du skriver???

Malin tyckte inte att det var ngt go i han..
o hon hade fundering på om vi skulle åka
till veterinär med han, men jag vill tillbaka
till min kiropraktor med han först, hon gav
oxå klartecken till start senast..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar