17 mars 2010

Snabbjobb

Tänkte ju att köra hemma idag,
men då gårdagen bjöd på mer snö
så ändrade jag mig rätt snabbt..

Det packar sig så under hans
hovar så jag ville inte riskera att
han skulle halka o sträcka sig..

Tur att min mamma skulle hit
o passa Joakim, så slapp jag att
ta med honom...

Malin kunde komma med kort
varsel oxå, det var ju oxå tur..

Rakbanan var ingen höjdare, så
gick inte så snabbt..men han fick
röra sig bra mycke mer än han
hade fått gjort hemma...

47,45,43,43,42 o 44
tror jag att det gick

Träffade Birgitta därinne,
trevligt o se folk man känner
igen ibland..oftast kommer det
fram folk som känner till Leiken,
men jag har ingen aning om vilka
de är..men det är ju trevligt det med.

Imorrn ska det provas lite sadlar...
för att få ett hum om vad han ska
ha för typ o storlek, funderar fortfarande
på den westernsadeln jag var o kikade på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar