10 apr. 2010

Ut i skogen...

O det var inte fel, när vi väl kom iväg.
Vet inte vad han fick för ryck när jag
satte mig upp i sadeln..blev nästan
rädd för att jag satt den fel, men hade
kännt efter ordentligt åt alla håll o
kanter..så han var nog bara ferrig
av att Tingeling var på villovägar..

När vi sen väl skrittade iväg med
Veronica o Cluedo så gick det bra.
Han hade väll inte så mycke val
är ju en del stenar att kliva över..
uppför gick det en hel del...sen vart
det vägen hemåt..o han gjorde inte
ett försök att trava..tack o lov..
Jag är inte redo för det än..

Ska se om jag kan få tag på ngn
som vill rida han åt mig ngn dag
i veckan..men ska vara ngn som
det klaffar med, o det är väll inte
lätt att få tag på antar jag..för vill
inte ha ngn yngling som rider rally
i skogen..utan lungt o fint...ä ju lite
kräsen när det gäller ögonstenen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar