20 juni 2010

DÄR SATT DEN...

Men det var lååång väntan...
På olika sätt...dels har ju
Malin o Leiken inte vunnit ihop
än...sen så vart loppet flyttat
från lopp 1 till lopp 12...för de
hade ngt datafel i Stockholm...

Men inget ont som inte har ngt
gott med sig...

Kändes inte helt omöjligt innan,
men spår 8 bakom bilen hade jag
fått för mig att han skulle hamna
bakom 1an..lite tråkigt då han verkligen
har visat att han är startsnabb...

Men 7an var struken o han skulle
tydligen ha varit längst ut på vingen
ändå...bilen släppte o Leiken flög till
ledningen...min grabb det...sen satt
Malin bara o bevakade så att inte den
som satt i rygg skulle komma loss...
så han vann med ngn längd...så duktig.

Så nu har vi spräckt 100 tusen gränsen
oxå..tog rätt exakt 1 år, är ett år sedan
han gjorde sin första start i min regi..
dock körde Christer han till galopp då,
men blev ju behandlad efter det oxå..sen
har det ju gått väldigt bra...

Nybalanserad...tack Rickard...o Caroline
för tipset...han kommer att få ha på sig
bootsen i hagen..för annars är det inte säkert
att skorna sitter kvar...

Nu vart det 320 nya friska poäng..o 1 nolla
försvann, så inget back..har 2 nollor till pg.,
så bara han kommer på pengplats så plockar
vi poäng...o kan anmäla o komma med i lopp
igen...skönt...

Tack Petra för hjälp o sällskap...
o Malin för att du kör så himla bra...

4 kommentarer:

  1. GRATTIS igen!!!!Kul,kul. Kram /Caroline

    SvaraRadera
  2. TACK...kul med folk som glädjs med mig från hjärtat..för det vet jag att du gör:)) Trodde att jag skickat iväg ett mess till dig, men det hade lagt sig i utkast..så skickar imorrn ifall du sover nu....höres kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till segern !!!Ge honom en kram från Jojje o co. i Edebäck. Duktig han ä./Birgitta

    SvaraRadera
  4. Ja visst ä han duktig, den lille krigaren..Klart jag ger han en kram...hoppas att vi syns snart..

    SvaraRadera