2 juni 2010

Nästa behandling klar..

O Charlotte fick fram samma som Caroline
fick igår...höger bakknä var det lite reaktion
på o halsen....så laser vart det..
Hon tyckte att han blivit väldigt lugn..o det
håller jag med om..han trivs nog att gå själv
o strosa i hagen, ingen som tar mat från han
o ingen som jagar på han heller...

Nu blir det vila i ngr dagar...sen lite jogg o
snabbjobb på rakbanan på söndag...med
sällskap av Kaifas o Caroline vad det verkar,
kul med sällskap...

Imorrn får vi se om jag får en bra födelsedags
present iform av att han kommer med den 11e
i Årjäng..nu var det bara 4st anmälda, men det
brukar smälla till det sista...så ropar inte hej än..

3 kommentarer:

  1. Halloj i värmen,nu har jag berättat för Kaifas om Söndag! Han blev överlycklig,han raffsade genast fram de dammiga springskorna och ska beställa en korsett som drar in hökulan lite ;-)Hoppas Leiken kommer med!! O ha en kanondag imorrn,om vi inte ses;-)kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Kanonkul...Leiken kommer bli jätteglad..Om jag inte får tag på Malin så kanske du kan klocka, så kör jag Leiken själv..syns nog imorrn...kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Å Leiken kom med;-)
    Kul!Hoppas på Bra spår.Kram Caroline

    SvaraRadera