6 mars 2011

Snabbjobb i det fina vädret..

Hur underbart som helst..
Körde de 3km som jag har ca till
rakbanan, sen kom Petra för att
hjälpa mig o sätta på cheken, är så
tråkigt om han ska behöva ha den
från stallet...hon följde med mig på
skogsslingan som är ca 1,6km...snö
så det vart tungt åt han..hihi..vi låg
i kurvorna o halkade runt på isen..
men Leiken sprang på framåt som om
inget hänt..

Sen hoppade hon ur o satte på cheken
åt mig...då visste han precis vad han
skulle göra, fick skritta tills vi kom
till rakbanan...sen vart det full fart..
Eller jag tycker ju att det går undan då
jag inte är van...men hamnade mellan
43-55 tempo..8 intervaller där sträckan
är 700m men jag kör på i 500m.. o tur att
jag inte tog med spöt som jag tänkt, bara
o sätta igång han, sen är det full rulle..o så
fint han springer..är en fröjd o sitta bakom.

Efter kom Caroline o gick igenom han, var lite
på höger sida, men hon fick loss det som loss
skulle..så nu är det bara o träna på inför starten
den 14e...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar