13 maj 2011

Mycke händer

O hoppas att det blir bra i slutändan.

Har bestämt mig för att flytta Leiken IGEN.
Jag vet o vad många det ska vara som suckar
o stönar över detta, men mitt liv, mitt val...
o Jag gör det som jag anser är bäst för min
häst, frågade på detta stället sist jag skulle
till o flytta, men då hade de fullt, men nuså.

Döttrarna i huset rider framgångsrikt, o
de ska tävla hela sommaren så kommer att
finnas häst inne av o till...bra inför Leikens
eventuella starter...är ju lite svårt med sånt
annars när man står hos vanliga dödliga...

Även att jag haft tur där han stått, men man
känner sig ju liite besvärlig


Flyttade ju i förrgår, körde han ordentligt innan
jag körde han dit, svett vart han...fick vila igår
o installera sig lite, idag var jag o Emilia o körde
en liten mjukissväng...imorrn blir det snabbjobb
med Helga o Petra, i Helgas farter...sen får det väll
bli en lite snabbare vända oxå...men ska köra utan
chek tänkte jag så han får bära upp sig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar