1 sep. 2011

30min skrittur igår o snabbjobb idag..

Slängde upp Emilia på Leiken barbacka
idag, så hon skrittade fram o tillbaka
på vägarna runt stallet, han var så snäll så.

Jag mockade o fyllde vatten för fulla muggar.
Så att hon skulle hinna till samlingen av
fotbollsmatchen sen...


Idag vart det snabbjobb på rakbanan, Malin
var snäll o kom o körde åt mig, pigg piggelin
i uppvärmningen o gick strax under mina
rekommenderade tider på blöt rakbana.
47,47,42,42,37,47,

Malin tyckte att han sprang rakt o fint, dock
så var det ju lite tungsprunget, så den riktiga
spänsten var ju inte där än, men inte konstigt
då han varit ifrån ett tag..

Berättade för Malin att jag tänkt o prova en
annan kusk i nästa lopp, om han kommer med,
var lite orolig för om hon skulle vilja hjälpa mig
frampå oxå i snabbjobb o lopp, men det var inga
problem, bara att jag hör av mig...SKÖNT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar