20 sep. 2011

Behandling igår

O hon kände o kände, o han lekte cirkushäst.
Gjorde värsta utfallen med frambenen.
Han stod med en box som inte är mer än en
meter hög i ingången framför sig, o var jättenära
att lägga upp benet där...inte tid med skador nu.

Han förstod verkligen inte varför han skulle
behöva stå där, han som känner sig i tipp topp.
Tillslut hittade Caroline lite i halsen, har inte gjort
min läxa riktigt, men nu ska jag göra det iaf varje
gång vi kört lr ridit...är ju inte så svårt precis.
Sen lite lite i brevid virveln, men försvann direkt.
Massageplattan på ryggen tycker han om, o även
healingen i magen...skönt att han ä mycke bättre
där oxå nu, så kanske han kan orka sig igenom loppet.

Idag fick han vila, imorrn blir det en joggningstur tänkte
jag....

1 kommentar:

  1. SV: Tack :) Inom ett år ska jag ha gått ner det jag kan, men som det verkar nu så går jag ner mellan 0,2-0,5 kg/dag... För att både kropp och knopp ska hinna med så ska man väl inte gå ner mer än ca 2 kg/vecka så det känns realistiskt att det ligger på den farten. Jag hoppas att jag till jul har gått ner så pass mycket att jag kommer i nåt trevligt att ha på sig på julfesten/festerna ;)

    SvaraRadera