12 nov. 2010

Redigt kul detta kan bli:))

Vet inte vad han Håkan har gjort me min häst,
men något är det...för jisses vad han tar i....

SÅ muskler som jag inte har kännt i skuldrorna
sen han stod hos Krister har börjat o göra sig
påminda igen...häromdagen på gärdet, som vi
tyärr inte får fortsätta o köra på, men jakten på
gärde fortsätter....o idag så vart det på en isig
väg fick hålla han rätt rejält för jisses vad han
låg på..men sååå kul...

Sen vart det skritt skritt o skritt...uppför en
väldigt bra backe o där mitt i skogen upptäckte
jag GÄRDEN,....måste höra mig för vem som äger
dem...

Så himla bra han känns iaf..bara o hoppas att Malin
hinner o köra han åt mig imorrn på rakbanan, annars
får jag väll ta mod till mig o slänga mig upp själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar