14 nov. 2010

Vilken skit jag måste ha råkat ut för...


Sist jag var o hyrde klippmaskin, kan inte ha
varit riktigt rätt som jag gjorde då, denna gången
tog jag iaf en me sladd..o den tog på djupet kan jag lova.


FIck instruktioner när jag hämtade den om att man

skulle vrida 1 1/2 varv på en skruv för att få bästa effekt...



Fick en grå o frusen häst, tror att Leiken tyckte att

det var skönt o få på sig ett körtäcke på dagens

tur, köpte ett igår för de jag har glipar mellan sele

o täcke, o det gör icke detta...

Körde ca 5 km idag, joggade lite...kändes fin efter

gårdagens snabbjobb som gick i lungt tempo då

rakbanan på Färjestad nog har sett bättre dagar.

Typiskt när man tar sig tid o åker in, men inte

mycke o göra åt..han blev svett iaf...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar