23 okt. 2011

Blir inte klok på detta...

Någon som kan tala om för mig vad jag
ska göra...

Iaf..körde 6 intervaller idag..han sprang
på lite lugnare på skogsslingan idag iaf..
Men ngr av intervallerna var han ok, bla
den sista...konstigt nog, sen fick jag hålla
igen han på en del av de andra för att han
började o likna en gunghäst, är det bevis
på hälta, lr att jag inte lärt mig o köra
snabbjobb än....när jag höll mer i han så
gick han bra...men ändå inte jättefort...

Tror att jag ska åka till Arvika nästa helg
bara jag får ngn att köra..helst Paw så jag
får höra om det är ngt bättre än sist lr
oförändrat...han är ju behandlad, o kanske
behöver mer tid på sig att springa in i sin
"nya" kropp...jag vet inte...någon ute där
som vet....svammligt det blev...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar