17 okt. 2011

Lungt idag...

Cyklade upp till stallet, o då menar jag upp oxå.
Joakim ville cykla till dagis sen var det bara
att fortsätta att trö..men vet ju att Leiken ska
inte behöva pinas i den backen mer än 2 ggr ett
tag framöver iaf..jisses vad den är jobbig att ta
sig uppför...

Men iaf...igår så körde jag en sväng för att kolla
läget, han sprang på fint där det inte var för
mycke sten, o i uppförsbacken han fick trava
i syntes inget konstigt...men därimellan..nja.
På lördagen var Caroline (c-djuren) o hovisen
snälla o kom ut till mig för att kolla skon, han
visade mig att man kan bända rätt mycke mer
än jag hade gjort, o därmed ser man ju långt
ner i flappskon o kan ta bort ev skit...så han
får behålla dem ett tag till..har satt på han
boots även i boxen då det packar in MASSA
spån under natten annars... Hovis sprang
med han en bit o inte ett nick...

Ev vila imorrn oxå, sen åker jag in till Färjestads
rakbana på onsdag o testar han där, nickar han
där så kanske det är ngt annat än stengalla, lr
vad man ska kalla det..hoppas att han är ok...
för vill verkligen träna han nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar