11 aug. 2012

Första snabbjobbet på ett halvår...

Malin var snäll o höll i tömmarna hemma hos sig.
För då jag inte har löst in licensen får jag ju inte
vistas på travbanan med han, så såhär får det bli
ett tag framöver.

Kördes inte fort, men hade pulsmätare på han,
så i 2 tempo låg han i 180 i puls, när hon sen
sänkte ner till 50 tempo låg han där de ska
på 200. Hade väll dryga 80 när han kom tillbaka
till stallplan efter 5 vändor a`700m sen innan jag fått
av selen var pulsen nere i 65, bra tror jag iaf.

Så för att inte köra slut på han ska jag ligga runt
50 tempo, är ju lite lutning där jag kommer börja
så kanske inte behöver köra lika många vändor
till en början.  sen få
en cykeldator o sätta på sulkyn så jag ser hur
fort det går, eller oxå får jag åka o mäta ut 100m
intervaller där jag ska köra, men fixar jag en cykeldator
så ser jag ju på där hur fort han springer hela tiden,'
får nog bli så...Biltema nästa...

Kul att vara pågång igen, får se hur
det går att kombinera jobb o körning frampå
då jag jobbar eftermiddagar, men Joakim är ju
hemma så kan ju inte dra iväg ändå och det
dröjer nog inte förrän det är mörkt då jag har
kommit hem igen...men måste gå o ordna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar