29 aug. 2012

SNabbjobb med Malin...

Blev 6 vändor idag, då han sist låg på 200 i puls i 50tempo,
men nu på 190 så sänkte Malin tiden till närmare 45 tempo
alltså har "min" hemmaträning gett resultat..ME LIKE.
Tycker själv att han börjar se fin ut i kroppen, har
musklat på sig en del, bådar gott inför nästa år..
OBS Tryck på bilderna så blir de större ;)
Marina och min mor hjälpte mig att rulla ihop
Back on track lindorna inför att de skulle på igen
TACK.

Medans Malin var iväg o körde Leiken så fikades det
på hennes veranda, tänkte sätta oss utanför stallet först
men ngr getingar tyckte att de skulle äta med oss, så
NEJ TACK.
Mamma var ju snäll o kom o höll Joakim sällskap medans
jag selade o duschade o sånt som hör till.

Lilldrängen Joakim, detta var vad han kunde tänka sig att
bära denna dagen, ibland kånkar han på hinkar o jag vet
inte allt..

Härlig bild, jag vattnar Leiken, kommer inte ihåg vad vi pratade om,
men både Marina och Malin får sig ett gott skratt iaf.

Tack för idag alla inblandade. Leiken tog sig en rejäl rullning när vi
kom hem, så var inte svart så värst länge han inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar