19 okt. 2009

vi är ju 4 tjejer 0 2 killar..som gjort detta..
Jag som har ägt honom sen start, men varit för snäll...
jag bestämmer när han ska köras.
Sen är det hur många intervaller som ska göras
när det är rakbanejobb o hur snabbt de intervallerna ska gå...
efter jogg o ev. ngn jogg hemma mellan starter
o rakbanejobb...Maten är ngt jag mixtrar med oxå
..är ju inte bara en sak om man säger så...
men verkar ju ha slagit väl ut..
kör hemma när inte Jenny gör det.
Min käre make har fått gått in o sponsrat när inte min
futtiga inkomst räckt till,
han kör även när han är med till tävlingar..
o nu är det ju även han som tar hand om barnen,
då lillle joakim är för liten för att hänga med...
Malin är en genomgod tjej som hjälper mig
på banan med rakbanejobb..
o hon ska även köra han i lopp är det tänkt..
tjejer måste hålla ihop:)
Jenny hjälpte mig sista veckorna innan
jag fick Joakim med joggen på hemmaplan..
har sen fortsatt att hjälpa till,
var även med till Årjäng för 2 starter sen...
Veronica heter tjejen som har stallet där han står
..hon ser till att han mår som en prins
mellan jobb o lopp när inte jag är där,,,
o det är ju oxå en viktig bit..
Hon var med till Åmål o hjälpte till..
Sen sista killen är Dagfinn,
som har haft o kommer få äran o köra
när inte Malin kan....
det var det det...
Idag har han gått efterjogg 5,2km.
Jenny körde, pigg o fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar