19 dec. 2010

Emilia o Lina red Leiken idag...

O jora, det gick ju bra...vi tog oss an en snöfylld
sommarhage...o pulsa det gjorde han..fick han
o trava en stund oxå, men inte mycke inte...

Emilia fick Leiken o trava några steg, men sen

vände han upp rumpan för att demonstrera att

nejdu, bestäm dig hur du vill ha det...hon är lite

osäker än, men i skritten gick det bra...

Lina har ridit lite längre på ridskola o så, vet

vad hon vill, så med henne travade han riktigt bra.

Får nog bli en del ridning av barnen nu under hans

viloperiod, o sen oxå mellan körturerna...

2 kommentarer:

  1. Hejsan, va bra det gick! kul med mycket lek o bus ;-)Idag har jag gjort något jag inte gjort på 30år...vi har kört race med pulka bakom, Rickard och jag turades om att köra.Jag märkte rätt snabbt att man är lite större än sist:-O Så roligast hade nog Kaifas när jag i en sväng for med huvudet först i en snödriva!!Kul var det iallafall! Nu har jag letat fram ett gelé glitter i guld som Kaifas hade när han startade,det ska jag göra bondens kor julfina med har jag tänkt,då blir han nog snopen..hihi...
    Det verkar ju bli lite snö nu ju, perfekt för Leikens vinterbus, och lassa i massor med mat-uh va bra det blir;-)Vi ses! Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. O vad kul;)) du kanske törs dig med o åka bob efter Leiken någon dag då..ä jättemysigt i mörkret på vägarna...o skogsbanan ä ju jättebra nu, de har plogat, men kommer ju ny snö hela tiden så vart lite pulsing för han igår..idag så skrittade han upp ett fyrkantspår i sommarhagen o sen travades det det lilla som ä på filmen..kanon att tösera törs rida, jag är för harig än..men snart så...Kramiz...

    SvaraRadera