6 dec. 2010

Upp som en sol....

ja ni vet hur det är, ni som håller på med trav.
O ni som känner mig, börjar väll oxå veta...
Jag trodde faktiskt att Leiken skulle vara bland
pengaplats idag...men det tyckte inte Leiken,
fick gå sista kurvan i 3e spår, får skylla mig själv
sa till Malin att hon skulle köra på idag...men jag
trodde att han skulle komma ikapp den främre
volten lite snabbare, nu kom han inte ikapp...

På upploppet tyckte dock Malin att han var
gott gåendes, hade han på bettet...för att de
sista 50 m skita i allt...Leiken i ett nötskal,
tål inte att några springer förbi, då blir han
som en liten barnrumpa....så han ska vara
först från början för att han ska tycka att
det är kul , o gå in i mål...

Har anmält igen..till Färjestad, Lärlingslopp..
så blir en annan som kör, vet inte vem, men var
bara 3 anmälda innan jag anmälde så han lär väll
komma med iaf..o blir de inte fler än 8 så får han
förhoppningsvis spår som gör att han kan switcha
till ledningen o kanske kanske sitta där till mål..

Det enda man lever på i travet är HOPPET...

2 kommentarer:

  1. Det där hoppet...vARFÖR håller vi på ?? Det är ju det vi tror ska hjälpa oss upp ur fattigdomen, den stora vinsten,,,

    SvaraRadera
  2. Javisst..eller stora o stora, men 20 tusen för en första plats klarar man sig rätt länge på;)) ni fick ju med pengar nu sist iaf...det fick ju inte vi..men pån igen..o det antar o hoppas jag att ni oxå gör..kram

    SvaraRadera