4 dec. 2010

Jisses va kallt...

MEn börjar ju nästan bli van nu, så det är
bara o bita ihop, hoppas på att fingrarna
ä hela när man kommer hem o ge sig ut.

För skulle nog inte vilja vara Malin om
Leiken skulle ha stått 4 dagar före start..
Men vart en joggningstur, så gott som det
gick o jogga ligger ju snö av o till iaf på vägarna.
Han ä lite bänglig nu tycker jag, springer me
huvudet åt vänster innan han har kommit
igång, men bara att han får böka färdigt så
blir det bra i slutändan..

Ställde på han en 50meter, men då börja han
o sura o ta öronen bakåt o bli allmänt irriterad..
hmmm....listorna ä ju redan klara, så åker in på
måndag så får Malin värma iaf, känns han inte
ok så stryker jag o åker hem...

har lite ågren över att det är voltstart, vet ju
inte hur han reagerar med detta han har i munnen.
Skulle inte vara någon fara enligt veterinären, men
man vet ju inte...har varit autostart de senaste gångerna
o då springer de ju rakt fram efter en bil, men provstarterna
har ju gått bra, o det ä ju iaf en halv volt när hon vänder upp..

Hade det varit tävling längre bort, hade jag nog funderat
både en o två ggr på om jag skulle ha åkt, men nu är det
4 mil, gör inte så mycke om man behöver stryka..sen
finns det ju garanterat folk som tycker att jag ä ute o
cyklar, men det får de göra om de vill.....

Caroline tyckte att han kändes fin i onsdags, så det
ä väll munnen som krånglar om det ä något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar