15 feb. 2011

En dag till med vila...

Riktigt kul idag när jag kom, Leiken har ju
varit lite si o så med o komma sen jag flyttade
han..har ju rätt lr fel mutat han me godis, och
det har gett resultat...

Mindre bra idag var att de har gett sig igenom
stängslet, dock till en annan hage...så tur att han
kom, hade blivit LÅNGt o gått o hämta han annars.

Tog in han o masserade lite med arnika...gäspa o hade
sig så det gjorde nog lite verkan iaf..

Sen ut me han i hagen igen...skulle gå ut o tömma
kärran lite senare av en ren slump tittar jag åt höger
o vad ser jag där, jo Leiken..o hagen är åt vänster bör
ju tilläggas...han har alltså gett sig igenom tråden..tänker
att han kanske blivit trängd då han drack lr så..för den stod
lite dumt till...är som en liten fyrkant precis vid öppningen,
inte så bra..o där stod vattnet...

Trisco höll på o inte släppa ut han när jag skulle släppa
in han efter massagen så kan tänka att det var något
liknande som hände igen..inte bra..när de kommer på
en sån här sak kan det vara lätt att de fortsätter..är ju
inte någon ström, så blir ju inget obehag heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar