23 feb. 2011

Travlopp i ett nötskal..

-Vilket skitlopp, Men Leiken kändes kanonfin..
Var det första Malin sa när jag hittade dem
i provtagningsstallet, hade inte hört att de
ropat efter mig, så det var Morgan Ivarsson
så vänlig o berätta för mig...(inte vänlig när han
sa det..men det är en annan historia)

Hon insåg att hon inte skulle bli nedsläppt
i 2a spår då hon harvade i 3e, så hon backade
sig sist..o sen var det inte lätt att ta in något
då de sprang fa 500 på 26, o fa 1000 på 28.
Så 6a på tiden 29.8..tycker jag är kanon.
VÄntar med spänning på att videon ska komma
upp så jag får se loppet, man ser ju så dåligt där
man står o kikar..

O idag fick vi göra dopingprov för första gången,
Leiken skulle inte på något vis kissa, så slutade
med att de tog blodprov...har inget o dölja så
blir MYCKE förvånad om de skulle hitta något,
men med mitt maxflyt så har väll någon vänlig
själ stannat utanför hagen o druckit kaffe o bjudit
hästarna på lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar