19 feb. 2011

I tidningen idag...

Undrar hur dåligt en människa mår, då hon
inte har mer viktiga saker att lägga ner tid
o energi på...i vanlig ordning kliar det i fingrarna
att få svara då man vet att det berör mig, men vill
inte ge någon energi....

Har bara fått artikeln uppläst för mig, så kan
den ju inte ordagrannt..men den innefattar mig
o Leiken...även Petra med hästar o hund...
Personen ifråga ifrågasätter vad vi har på
vägarna o göra, de rutinerade ridfolken rider
minsann bara på vägarna om de ska ta sig från
punkt a till ridhus, o det finns det ju inget här i
närheten...SUCK...vart fnnn ska vi ta vägen då,
Om det är den vi tror så har jag frågat brodern
om jag kan få köra på hans gärde, men icke, då
skulle han inte få ngt bidrag från EU...så vart i
hela friden ska jag köra Leiken då, om inte på
vägarna runt stallet?? ska jag köra in till Färjestad
3-5 ggr i veckan, gud så kul Leiken ska tycka att
det är o vara travhäst då, om han bara ska se rakbanan..

Nej, tur att allemansrätten finns säger jag bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar