6 feb. 2011

igår långtur, idag ridtur

Igår så vart det en lite längre tur, tänkte besöka
svärfar, men det vart aldrig så långt, hade lite
bråttom hem..o tänkte att det var ju inte så
jättelängesen han gick lopp..så efter ca 6km jogg
så vände vi..fick fulla tömmarna me Leik, halloj
vad han tog i...upp o ner gick det o fort...
Idag då.
Började med att jag hjälpte dotra Rebecka upp.
O så långt gick det ju bra, kom iväg på vägen,
sen efter ett tag så vill Leiken hälsa på sina grannar





Han tog ingen som helst notis om att inte Becka
ville desamma, klev över diket o iväg bar det.
Tur att skaren höll för mig, för det var bara
att gå o hämta han..Mindy hann dit först,
lilla polisen :))


Fick ut han på vägen igen o gick iväg..jisses
vad fort han skrittar...Becka började o frysa om
fötterna efter ett tag, så ville gå..jag gick brevid
ett tag, men tog mod till mig o skrittade sista
biten hem...ljuvlig känsla..men känner att jag behöver
draghjälp ett par ggr innan jag kommer o tordas att
rida han helt själv..men det kommer nog..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar