29 okt. 2010

Då var det dax IGEN.

Nu får det bli flapskor vid nästa skoning,
kanske inte hjälper allt, men kanske lite.
Sen ska jag inte trava i backen på sandbanan.
Om det är det som hjälper till att bakknäna
inte pallar...för herregud...

2 grader på båda bakknäna, 2 grader på vf kota
o 1 grad på den andra...framknäna klarar sig
peppar peppar...

vet inte riktigt mer vad jag kan göra, hoppas
att det som Håkan gjorde i måndags ska hjälpa
bakknäna att mäkta med sig själva frampå
annars blir det nog till o vinterträna ett helt år
för att han kanske behöver stärka upp det bakre
partiet...men får fundera på detta jag...

2 kommentarer:

  1. Hallojsan! Du ska se att det blir bra detta ;-) du vill han så väl och hjälper han så gott det bara går. Tänk om alla som har förmånen att ha en riktig vän som hästen ju är,hjälpte dem hälften så mycket som du gör! Jag tror Leiken vill vara med och kämpa ett bra tag till på banan,och det kan han oxå!Ha en trevlig kväll,nu ska jag gå ut och tjusa med mina älsklingar ;-)kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Tack Caroline:) tur att DU finns för mig o Leiken o peppar speciellt mig när det känns motigt...självklart gör man ALLT för att han ska må bra..o det är ju även att han får fortsätta o tävla som den tävlingsindivid han är..så hoppas hoppas att jag kan få rätsida på detta, för vill ju inte att han ska gå o ha ont..pussa beben från mig..kram.

    SvaraRadera