13 okt. 2010

Lös sko...

Jepp, är ju inte ett dugg förvånad.
STOR SUCK.
Men hade tur att Petra inte hade hunnit
o tagit in o börjat sela sin häst, så hon var
snäll o kom o slog i ett par söm, så att skon
skulle sitta tills vi kört snabbjobbet iaf..
TACK
Jag värmde en gång i skogen, Petra två.
Sen bar det iväg så jag hann o köra 4 heat
innan Petra hängde på..8 totalt vart det.
Tycker att jag kör på o att det går undan
men när man sneglar på klockan så är det
runt 55 tempo..men det kommer väll.
O så länge som Leiken går bra i loppen
så räcker det väll antar jag. Är ju lite tyngre
än på Färjestad så ger nog sitt i musklerna ändå.
Tillbaka till stallet där Caroline väntade,
massageplatta på ryggen o genomgång av
resten av kroppen, var lite bak nedanför länden
o även låsning i nacken, men det fick hon väck.
Så nu är vi fit for fight för nästa lopp..
Bara skorna som ska sitta oxå..o om de sitter
tror jag att det kommer o bli kanon, ska testa
ett par andra till nästa starten..spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar