21 okt. 2010

Någon mer som har hästar me problem av o till??

equiterapeut Håkan Lundell, kommer nog att komma hitöver
på tisdag till veckan..han ska vara väldigt duktig
på den sk. SI leden, o när jag gick in på hans hemsida:

http://www.hakanlundell.se/

Så var det inte bara en av punkterna han hade
skrivit som passade in på Leiken..så kanske lite
vrångt att skriva att jag hoppas att det är något
där, men då kan man ju få ordning på han iaf...
o slippa vara orolig för om han har ont just idag
lr inte...

Om det är någon av er som läser som är intresserade
av att komma o få eran häst behandlad, så maila mig
leiken_t@hotmail.com eller ring 073 994 5040
så fort som möjligt, jag får reda på på söndag
defenitivt OM han kommer o vilken tid det lutar
åt, men tror att jag behöver ha några stycken mer...

Så ta chansen om ni står o trampar o bara får tillbaka
samma symtom, kan vara enkelt avhjälpt....

avslutar med länk till loppet häromdagen...nu kan det bara bli
bättre...

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/233976/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar