4 okt. 2010

Snabbjobb på sandbanan idag..

Var i valet o kvalet, men fick bli sandbanan
tillslut, är ju en bit längre till rakbanan, så
fick bli lite backträning i kombination med
ökning utmed skogen...o startsnabbheten
slipade vi lite på oxå:)) är en krokig raka
som övergår efter ngr hundra i en kurva,
o det kurvan är inte o leka med, så då får
man nästan gå...sen vet han precis att NU
får jag accelera o jisses vad det går undan.

Sist så vände jag efter kurvan efter andra
rakan, detta gick 1 gång idag, sen hade Leiken
GLÖMT hur man vänder, så då fick han ta det
den jobbiga vägen, runt hela gärdet med tillhörande
uppförsbacke, men han sprintade på lätta ben så
han mådde nog inte dåligt av det....så vart 5 intervaller
på "rakan" idag...svett vart han så lite flås fick han
nog upp...nu blir det vila imorrn, sen får jag se om jag
tar mig en joggtur på onsdag lr torsdag...

sen på fredag smäller det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar