2 okt. 2010

Klippt Leiken idag...






FÖre bild, snyggingen himself:))
Sen en bild på svansen, vet inte om jag ska
göra "pilen" lite mindre...sen halva Leiken klippt.
Tyvärr var det bara batterier med, insåg jag när jag
kom till stallet med den hyrda maskinen, o de batterierna
var INTE laddade för fullt kan jag ju medge..suck..
Så hann o raka halva Leiken, sen fick jag sätta ett av
batterierna på laddning när jag körde en tur, sen hann
jag på nåder andra hälften när jag kom tillbaka..
-Halsen, för den o ville jag ta sist, ifall han tycker
att det är äckligt när jag kommer närmare huvudet
med maskinen...så det får bli den o fartränderna så
gott det går imorrn bitti..för det är inte lätt att klippa
så att det inte blir ränder, o som tur är så bryr jag mig
inte hur det blir, gör så gott jag kan, sen får folk tycka
o tänka vad de vill..älskar min häst som han är, hur
han än ser ut..o han springer så fort på banan så det
är ingen som hinner se hur han ser ut ändå :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar