19 jan. 2011

Ingen tror på han...

o på Färjestad är det ovanligt, men jag är bara
glad, för det är då han brukar gå som bäst...
slå från underläge är bra...O spetsfavorit är
han det är ju inte illa...

Nu är det flyttningsdax igen frampå oxå.

Tror det blir bra för både mig o Leik...
det står 3 hästar där, vilket medför att
Leiken inte behöver vara själv så jätteofta,
sen finns det en hage med 3 charmtroll på andra
sidan vägen som han kanske nöjer sig med o prata
med om kompisarna kommer vara ute samtidigt någon gång.

Sen bra för mig, in o utsläpp är inkluderat..då behöver
man inte stressa upp till halv 5 för att få ut dem utifall
att man blir utringd på jobb...

Måste fixa sig för Max, men inom en månad är flytten iaf.
Känner mig inte snäll mot Max men måste ju tänka
på mig själv o Leiken i första hand...tyvärr...

Men som sag var tror att det kommer bli bra i slutändan.

Imorrn har jag tänkt o kört Leiken,vart det blir spörs,
i förrgår var det vatten över hela vägen där jag måste
köra för att ta mig till alla andra vägar...spörs om de frusit
till is eller om jag får över Leiken...

Hade tydligen blivit lite djupa hål på sandbanan, så där
riskerar jag inte att köra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar